loading...
سایت ساردینک | تفریحی ، دانلود
امیرحسین کریمیان بازدید : 35 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)


.دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC

  اسنایپر3 در مورد جنگ جهانی دوم می باشد که  در بازه زمانی بین سال های ۱۹۴۰ الی ۱۹۴۵ میلادی اتفاق می افتد، جایی که نیرو های متعدد هیتلر در شمال صحرای آفریقا که یکی از بزرگترین صحرا های دنیاست استقرار یافته اند تا بتوانند به خوبی از این راه به قاره ی سبز دسترسی پیدا کنند، البته هدف اصلی نازی ها خاور میانه است زیرا که خاورمیانه بیشترین ذخایر نفت و گاز را در خود جای داده است. Karl Fairburne شخصیت اصلی Sniper Elite V2 همچنان شخصیت قابل بازی در داستان Sniper Elite 3 است، بازی sandbox است برعکس نسخه قبلی که راه ها محدود بودند، این عنوان همچنان یک شوتر مخفی کاری است، اما نکته ی قابل بحث اینجاست که مخفی کاری در این نسخه بسیار جدی گرفته شده است و قرار است سطح مخفی کاری بازی به مراتب خیلی وسیع تر از نسخه های قبل باشد. همچنین لوکیشن های بازی کاملا متناسب با صحرای بزرگ آفریقا طراحی شده است و شما را کاملا در آن جو و اتمسفر محو خواهد کرد



دانلود در ادامه مطلب






 



امیرحسین کریمیان بازدید : 40 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)


یکی از صحنه های ابتدایی بازی آنجایی است که بازیکنان تازه خودشان را در محیط بازی مشاهده می کنند و به یکباره دو مرد را می بینند که از یک پل به وسیله طناب آویزان شده اند و شخص دیگری نیز روبروی آن ها قرار دارد که کنراد (Konrad) نام دارد. به شما گفته می شود که یکی از آن ها دزد آب است و دیگری نیز کل خانواده اش را کشته است.کنراد به شما پیشنهاد می دهد که یکی از این دو نفر را بکشید، اما کدام یک از این افراد مستحق مرگ هستند؟ اگر هر دوی آن ها را بکشید، چه می شود؟ اگر طناب آن ها را با تیر بزنید تا آن ها آزاد شوند، چه می شود؟ این ها تمام آن احتمال هایی هستند که در این صحنه با آن مواجه می شوید. زمانی که در حال گرفتن این تصمیمات هستید، باید به این موضوع فکر کنید که آن ها روی روند بازی شما تأثیرگذار هستند و در قسمت های مختلف بازی می توانند باعث بروز اتفاقات جدید شوند. همیشه باید به بهترین و بدترین حالت توجه کنید. انتخاب های شما ممکن است باعث شود که اتفاقات مختلفی هم برای هم تیمی های شما رخ بدهند

این انتخاب ها باعث می شوند که بازی کم کم شخصیت فرد اول بازی را تغییر دهد و مشاهده کنید که رفتار او متفاوت می شود. در تیم شما افراد تازه کار وجود دارند که باید به آن ها روحیه بدهید و در بسیاری از موارد نیز باید به آن ها بگویید که کارهای شما را نگاه کنند تا بتوانند در شرایط مختلف خوب عمل کنند. مهارت شخصیت اصلی روی سایر شخصیت ها نیز تأثیرگذار است. پس از چند مرحله، بعد از قسمت ابتدایی بازی و بعد از اینکه با صحنه های مختلفی روبرو شدید، به یک مکان بسیار تخریب پذیر می رسید. دیدن این قسمت ها واقعاً هیجان انگیز است و قطعاً شما را جذب خود می کنند. در این قسمت ها زمانی که دستوری به سایر هم تیمی ها می دهید، مشاهده می کنید که در صدای آن ها حالتی ترس وجود دارد که دیگر مانند همیشه با اطمینان جواب شما را نمی دهند. آن ها می خواهند زنده بمانند و به خانه برگردند



دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین کریمیان بازدید : 51 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)


ر بازی Clash of Clans شما باید سپاهی را تشکیل دهید و با دستورات خود آنها را هدایت کرده و به نابودی دشمنان و تصاحب زمین های آنها بپردازید. به ساخت روستا و قلعه ها بپردازید و برای دفاع از روستاها از توپ ها، برج ها، خمپاره ها، و تله ها استفاده نمایید. در بازی می توانید به صورت آنلاین با تیم های دیگری به مبارزه بپردازید و امتیاز کسب کنید. از ویژگی های این بازی گرافیک مطلوب HD، نبرد با بازیکنان در سراسر جهان و ارتقاء امتیاز خود، امکان بازی Online، امکان خرید تسلیحات به کمک کسب امتیاز، ۱۴ واحد منحصر به فرد با سطوح مختلف، دفاع از روستای خود  با توپ، برج، خمپاره، بمب، تله ها و دیوارها، مبارزه با پادشاهان و امکان به روز رسانی و تقویت سپاه می باشد.

 




امیرحسین کریمیان بازدید : 41 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)



بله بالاخره پس ازمدت ها بازی پرطرفدار، هیجان انگیز و کم نظیر ندای وظیفه با عنوان Call of Duty®: Strike Team در پلی استوری برای کاربران اندرویدی منتشر شد!! Call of Duty®: Strike Team به فارسی (ندای وظیفه®: تیم اعتصاب) بازی جدید با گرافیکی خیره کننده و خارق العاده در سبک بازی های تیراندازی برای سیستم عامل اندرویدشده است ؛ ناگهان ارتشی ناشناخته به کشور آمریکا حمله می کند و شما در نقش یک فرمانده ی ارتش وظیفه دارید تا دراین جنگ از کشور دفاع کنید! ماموریت شما این است که رهبری یک تیم عملیات ویژه در یک تلاش جهانی برای از بین بردن دشمنان را بر عهده بگیرید و تجربه ی بهترین و مهیج ترین بازی تیراندازی واقعی را در اندرویدفون خود تجربه کنید!

در این بازی فوق العاده زیبا شما می توانید از میان دو حالت مختلف اول شخص و سوم شخص یکی را با دلخواه انتخاب کنید و پا در میدان نبردی کاملا واقعی بگذارید! در حالت کمپین شما می توانید به صورت تک نفره به جنگ دشمنان رفته و با آنان مبارزه کنید و در حالت زنده ماندن باید برای زنده ماندن خود دست به هر کاری بزنید تا بتوانید خود را زنده نگه دارید! این امکان نیز در بازی فراهم گردیده است تا تیم اعضای گروه خود را با سلاح های جدید و زره های مختلف سفارشی سازی کنید !




امیرحسین کریمیان بازدید : 18 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)



یکی از اعتیاد آور ترین و سرگرم کننده ترین بازی های مبتنی بر رانندگی برای سیستم عامل آندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴٫۷ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی ها نیز به شمار می رود. این بازی بر اساس قوانین فیزیک و نیوتون ساخته شده است و در آن شما می بایستی اتومبیل را در مسیر هموار و پر پیچ و خمی که در انتظارتان است سالم به مقصد برسانید و در بازی کوچکترین حرکت اضافی متناقض با علم فیزیک باعث واژگون شدن شما خواهد شد.

اگر دوست دارید با بیل نیوتن همراه شوید و یک بازی معتادکننده را در اندرویدفون خود تجربه کنید فارسروید به شما بازی بسیار زیبای Hill Climb Racing را پیشنهاد می دهد که شما می توانید با کنترل ماشین سکه های موجود در طول مسیر را جمع آوری کرده و به کمک آن، ماشین خود را ارتقا دهید و هیجان را دو چندان کنید.



امیرحسین کریمیان بازدید : 10 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)



ک مرغ بدون سر چقدر می‌تواند بدود؟ در بازی Headless شما کنترل یک مرغ بدون سر را دارید که باید تا جایی که می‌توانید او را در دویدن کمک کنید. در راه باید از روی موانع بپرید یا از زیر آن‌ها رد شوید. همچنین در مسیر کیسه‌های خونی وجود دارد که با گرفتن آن‌ها می‌توانید مدت بیشتری را بدوید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۲ و بالاتر نیاز دارید


دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین کریمیان بازدید : 12 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)





در بازی Agent Dash در این بازی شما باید بسیاری از پایگاه های آدم های شرور را از بین ببرید و با تمام سرعت فرار کنید! از مهارت ها و تجهیزات منحصر به فرد که در اختیار دارید استفاده کرده و از میان پرتوهای لیزر، گدازه های آتشین و درختان در حال سقوط عبور کنید. با استفاده از جت پک و چتر نجات می توانید با سرعت بیشتری حرکت کرده و به راحتی از روی موانع مختلف عبور کنید بازی را دانلود کرده و از این بازی را از ساردینک دانلود کرده و از آن لذت ببرید.



دانلود در ادامه مطلب




امیرحسین کریمیان بازدید : 22 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (1)




بازی های سبک استیک من یکی از پرطرفدارترین و هیجان برانگیزترین بازی های موجود برای سیستم عامل اندروید می باشد که تا به امروز چندین مورد از آن ها را برای شما معرفی نموده ایم و با استقبال خوب شما روبرو گردیده است. استیک من ها شخصیت های ساده و یک دست سیاه پوشی که بازی های آنان عمدتا با گرافیک و گیم پلی ساده و اعتیاد آور هستند! امروز قصد معرفی یکی دیگر از زیباترین بازی های سبک استیک من با نام Stickman Soccer را داریم که با دارا بودن گیم پلی جدید و بسیار خاص، فضای شگفت آور و انیمیشن های جالب، کنترل هایی ساده و حرکاتی جالب و گاها خنده دار می تواند تجربه ی بهترین بازی فوتبال آدمک ها را در اندزویدفون شما به ارمغان بیاورند. در این بازی شما قادر خواهید بود که با انتخاب از میان ۳۲ تیم ملی مختلف که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند، بازی مورد علاقه ی خود را انجام دهید و به موفقیت برسید و ساعت ها خو را سرگرم سازید.

با بازی هیجان انگیز استیک من ساکر بازی های فصلی را در استادیوم هایی شگفت انگیز دنبال نمایید، گویی که در حال کنترل یک بازی در سبک مسابقات خیابانی هستید! ناگفته نماند که شما می توانید در ابتدای بازی تعریف کنید که آیا کنترل کامل بازیکنان را خودتان به دست بگیرید یا تعدادی از حرکات آنان به طور خودکار انجام گیرند!



دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین کریمیان بازدید : 10 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

gta%2525207%252520 8  بررسی کامل بازی جی تی ای وی | GTAV

تا کنون همه ی بخش های GTA V عالی بوده است ولی یک دیگر از بخش های مهم یک بازی Open World تعداد مراحل فرعی و تنوع ان ها می باشد که این سری همواره در ان پیشتاز بوده است . مراحل فرعی این عنوان به قدری متنوع است که راکستارا علام کرده است که ۱ درصد هم امکان ندارد شما شاهد یک مرحله ی فرعی یکسان باشید که این نشان از نبوغ بالای سازندگان دارد . بخش مهمی از این مراحل فرعی را سرقت های کوچک تشکیل می دهد که مکانیزم آن ها دقیقا شبیه به سرقات های اصلی بازی می باشد تنها با این تفاوت که در یک مقیاس کوچک دنبال می شود . البته هر یک از سه شخصیت بازی با توجه به داستانی که برای خود دارند ماموریت های به خصوص خود را نیز دارا هستند برای مثال در نقش مایکل شما قادرید با پسر خود به دوچرخه سواری بپردازید یا اینکه در نقش ترور با دیگران به رقابت خلبانی مشغول شوید . در کل می توان گفت گیم پلی GTA V چیزی نیست که بتوان آن را در یک مقاله وصف کرد و برای درک آن تجربه ی خود بازی آن هم با توجه به تمام جزئیات آن لازم است ولی می توان گفت GTA V همان چیزی است که یک بازیباز به آن نیاز دارد یک جهان واقعی . اما اینبار شاهد یک بخش فوق العاده در این عنوان خواهیم بود که همان بخش چند نفره است . این بخش تنها یک نمایش بسیار کوتاه در پایان تریلر گمی پلی این عنوان داشت که خود گواه بر شگفت انگیز بودن آن است . در این بخش هر بازیکن قادر است به قعالیت خاص خود بپردازد و حتی افراد با یکدیگر تیم تشکیل دهند و به سرقت بپردازند . به گفته راکستار این بخش بی نظیر و فوق العاده است و همین می تواند نشان دهد که این عنوان تا چه حد بزرگ خواهد بود .

به شهر جنایت خوش آمدید


برای دانلود به ادامه مطلب بروید


ا

ین بازی رو دانلود کنید


امیرحسین کریمیان بازدید : 17 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)



له، تعجب نکنید! بالاخره پس از مدت ها انتظار چند دقیقه پیش بود که بازی پرطرفدار و شگفت انگیز Grand Theft Auto: San Andreas به فارسی (جی تی آ:سن آندرس) همان بازی ای که ما آن را با عنوان جی تی آ ۵ می شناسیم ؛ در پلی استوری منتشر شد! راک استار باز هم با تولید سری جدید بازی جی تی آ یعنی همین بازی پیش رو آمده است تا کاربران دوستدار بازی های ماشین سواری و گنگستری را به وجد بیاورد!! بازی جی تی آ سن آندرس که در سال ۲۰۰۴ ابتدا برای کنسول های دستی و کامیپوتر عرضه شده بود در همان ابتدا توانست جوایز متعددی را از آن خود گرداند و میلیون ها فروش را به خود اختصاص دهد!

بدون شک دیگر کسی را نمی توان یافت که برای یک بار هم که شده باشد بازی پرطرفدار جی تی آ را تجربه نکرده باشد ؛ امروز نیز پس از مدت ها انتظار کاربران اندرویدی بازی خارق العاده ی GTA: San Andreas عرضه شد تا تجربه ی جدید و لذت بخشی از بازی جی تی آ را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورد! باز هم به نزد سی جی و دار و دسته اش برمیگردیم و به ماشین سواری و گنگستری مشغول می شویم! بازی دقیقا همانند نسخه ی کامپیوتری بازی طراحی گردیده و طراحی اچ دی، کیفیت صداگذاری هیجان انگیز، ماشین های مختلف، سلاح های متعدد و ساعت ها گیم پلی آن همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین و لذت بخش ترین بازی سبک جی تی آ را در موبایل اندرویدی شما ایجاد کننند.

برخی از ویژگی های بازی Grand Theft Auto: San Andreas اندروید :

* بودن انواع ماشین های برای دزدیدن توسط شما و رانندگی

* امکان رانندگی انواع ماشین ها و موتورها، قطارها، هواپیماها و غیره

* بودن انواع سلاح های مختلف و مخفی برای به دست آوردن توسط شما

* امکان همراه شدن با دار و دسته ی سی جی برای شروع ماجراجویی جدید

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری هیجان انگیز

بد نیست کمی هم در مورد داستان بازی جی تی آ سن آندرس (GTA 5) بگوییم شاید کاربری باشد که از داستان بازی بی خبر باشد! شما در نقش cj به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می شوید و پس از مدتی آنها شما را در یک کوچه ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد حال شما هیچ چیزی جز یک دست لباس که بر تن دارید چیز دیگری ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران ، بازرگانان ، باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و غیره رابطه برقرار می کنید و از هر راهی برای پول درآوردن باید استفاده کنید!!

 دانلود بازی بی نظیر Grand Theft Auto: San Andreas امری بیهوده به نظر می رسید ؛ پس همین الان بدون درنگ بازی جی تی آ ۵ را  به همراه فایل دیتا دانلود نمایید و لذت ببرید !!!


 تغییرات نسخه ی v1.05 :

* رفع باگ ها و بهبود گرافیک بازی

دانلود در ادامه مطلب






امیرحسین کریمیان بازدید : 51 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)


ویژگی های بازی Grand Theft Auto: Vice City می توان به مواردی همچون در دسترس بودن انواع ماشین ها ، امکان برداشتن اسلحه و یا خرید آن ها ، امکان سوار شدن بر انواع هواپیماها و کشتی ها و گیم پلی اعتیادآور اشاره کرد


دانلود در ادامه ی مطلب

امیرحسین کریمیان بازدید : 14 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)


دانلود بازی فکری پازل مانند ۱۰۰ Doors که در این بازی شما باید به هر درب ای که مرسید معمای آن را حل کنید و از داخل آن عبور کنید تا به درب دیگری برسید . به مرور و با عبور از درب های مختلف سختی بازی نیز بیشتر می شود . برای عبور از هر درب سر نخ هایی وجود دارد که شما را به باز نمودن آن کمک می کند این بازی فکری مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ به بالا می باشد


دانلود در ادامه مطلب

امیرحسین کریمیان بازدید : 13 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)




Pou 1.4.53 عنوان بازی محبوبی است که در عین سرگرم کننده بودن از حجم پایینی برخوردار می باشد. بازی پو ،یک بازی شبیه سازی مراقبت از حیوان خانگی می باشد که در آن شما دارای یک حیوان خانگی با مزه می باشید که باید مراقب آن باشید این حیوان خانگی شما Pou نام دارد که حیوانی بازیگوش،پرخور،پرانرژی و ترحم انگیز می باشد و همواره برای شما چالش انگیز می باشد.

در این بازی Pou گرسنه می شود شما باید به غذا بدهید،خود را کثیف می کند باید او را تمیز کنید، مریض می شود باید اورا درمان کنید.می توانید با او بازی کنید با او گل ها را آب بدهید و هر آنچه از یک حیوان خانگی هوشمند انتظار می رود. بازی پو بسیار سرگرم کننده می باشد به نحوی که پتانسیل آن را دارد که مخاطب را ساعت های متوالی مشغول او کند تا پول به دست آورد و به پو رسیدگی کند. بازی پو به طرفداران بازی های فانتزی پیشنهاد می شود.شما هم اکنون می توانید بازی Pou را به همراه نسخه هک شده با پول بی نهایت


دانلود در ادامه مطلب

امیرحسین کریمیان بازدید : 9 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)



خلاصه داستان: پس از شکست ماموریت « Operation Red Wings » در سال ۲۰۰۵ ، ۴ عضو نیروهای ویژه وظیفه پیدا می کنند تا در یک ماموریت خطرناک و حساس ، تروریست معروف طالبان به نام احمد شاهد را پیدا کرده و از بین ببرند...


موضوع: اکشن
سال تولید: 1392
محصول: آمریکا
کارگردان: Peter Berg
بازیگران:Mark Wahlberg ,Taylor Kitsch ,Emile Hirsch...


دانلود در ادامه مطلب


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات


    برگ گرافبرگ گراف

    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 258
  • بازدید کلی : 6,252