loading...
سایت ساردینک | تفریحی ، دانلود
امیرحسین احمدی بازدید : 244 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (1)

بازی Battlefield: Bad Company 2 1.28 برای اندروید


پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بازی Battlefield: Bad Company دارای گرافیک اچ دی و طراحی سه بعدی می باشد و صدا گذاری آن نیز بسیار حرفه ای و جذاب است، همچنین در حین بازی یک فلش راهنما مسیر بازی را برای شما مشخص می کند تا بازی روان تر و سریع تر انجام شود و به این ترتیب حساسیت بازی افزایش یابد. این بازی دارای سلاح های مختلفی مثل مسلسل است همچنین دارای پنج ناحیه جنگی و بیش از ۱۰ مرحله مختلف است و این بدان معنی است که در کل مراحل بازی شما به هیچ عنوان احساس یکنواختی و خستگی نخواهید کرد. این بازی برروی گوشی های موبایل اندرویدی مختلفی نصب و تست شده است، نام برخی از مدل های تست شده عبارت اند از: Xperia V، HUAWEI G610، Samsung Galaxy SII Plus، HTC One X، HTC Sensation XE.

راهنمای نصب بازی: ابتدا فایل نصبی بازی را از لینک زیر بصورت مستقیم دانلود کرده و برروی گوشی موبایل خود نصب کنید. یکبار وارد بازی و سپس از آن خارج شوید. دیتای بازی را از حالت فشرده خارج کرده و پوشه bc2 را در شاخه اصلی حافظه گوشی موبایل خود کپی کنید، حالا می توانید بازی را اجرا کرده و از مراحل مختلف آن لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب

امیرحسین احمدی بازدید : 47 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود بازی نید فور اسپید شیفت Need For Speed Shift 2.0.8| اندروید


پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

یکی از عواملی که این بازی توانسته در بین کاربران اندرویدی محبوب شود این است که میتوان در بازی NeedFor Speed Shift2.0.8 ماشین را سفارشی کرد بر فرض مثال : سیستم تعلیق ، شتاب ، نیترو ، رنگبندی دلخواه ، ارتقا لاستیک میتوان همه این هارا به طور دلخواه تنظیم کرد. این شاهکار شرکت بازی سازی EA قابلیت نمایش را در دو حالت دارد یکی از داخل ماشین و دیگری از بیرون همچنین ماشین ها توانایی استفاده از نیتروژن را نیز دارند که باعث افزایش چشمگیر سرعت ماشین می شود. در گوشه سمت راست بازی نقشه مسیر حرکت شما مشخص می شود و در سمت تصویر نیز مقدار نیتروژن و دنده انتخابی و سرعت سنج و دور موتور نمایش داده می شوند. تیم نیم فور اندروید دانلود و نصب این بازی را به شما پیشنهاد می کند زیرا هر لحظه از این بازی یک جذابیت خاص خود را دارد.بازی ماشین تی

دانلود در ادامه مطلب

امیرحسین احمدی بازدید : 60 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی دوز اندروید ic Tac Toe - Pro 7.1.41

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

نسخه حرفه ای بازی Tic Tac Toe در مجموع با بیش از ۱۷ میلیون بازی کننده در سراسر جهان ، اکنون به شکل رایگان در اختیار شماست ، بازی دوز یک بازی قدیمی و کلاسیک برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی است که حتی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها نیز با آن آشنایی دارند. نسخه حرفه ای بازی Tic Tac Toe را از دست ندهید ! این بازی دارای امکان بازی دو نفره ، انجام بازی در ۴ سطح مختلف ، نمایش مشخصات و جزئیات بازی ، به اشتراک گذاری در فیسبوک ، پوسته های مختلف و… می باشد. در صورت تمایل می توانید مهارت خود را در بازی دوز با بازی با پلیر آندرویدی به چالش بگشید ؛ بازی Tic Tac Toe دارای ۴ سطح مختلف آسان ، متوسط ، سخت و حرفه ای است ؛ انجام بازی در حالت Easy به شروع کنندگان و تازه کاران این بازی پیشنهاد می گردد ، با افزایش مهارت خود میت وانید سطوح انجام بازی را به صورت پلع پله به سطح حرفه ای برسانید. بازی Tic Tac Toe در دستگاه های آندرویدی شما نیز در یک صفحه کاغذ انجام می شود ؛ به گونه ای که مهره های نشان گر این افراد لغات O و X می باشد ، یکی از آنان X و دیگری O می باشند. هر یک از بازی کنندگان باید سعی کند که ضمن جلوگیری از ترکیب ۳ عددی نشانگر حریف ، این ترکیب را برای خود فراهم کند. انجام بازی دوز را در فحه کاغذ متوقف کنید و ضمن صرفه جوئی در مصرف کاغذ و در ادامه قطع درختان ، به سلامت محیط زیست نیز کمک کنید. هم اکنون می توانید نسخه بدون محدودیت بازی Tic Tac Toe را به صورت رایگان از ادامه مطلب وب سایت نیو فور آندروید دریافت نمائید.


همه ی ما حداقل یک بار در طول زندگیمان بازی دوز را انجام داده ایم ؛ یک بازی محبوب در دوران کودکی همه ما بازی ” دوز ” بوده است ، محیطی ساده تشکیل شده از ۹ خانه مربعی شکل که هر یک از بازیکنان دارای ۳ مهره هستند ؛در گذشته این بازی را با کشیدن خانه های مربعی شکل بر روی کاغذ انجام داده ایم ؛ اما اکنون می خواهیم این بازی زیبا و خاطره انگیز را مخصوص سیستم عامل آندروید به شما کاربران عزیز معرفی کنیم. بله درست متوجه شده اید ! در بازی Tic Tac Toe می توانید خاطرات گذشته را زنده کنید و به یاد تفریح های گذشته ، لحظاتی خوش را برای خود رقم بزنید. با ما در معرفی نسخه حرفه ای بازی جدید Tic Tac Toe همراه باشید.


دانلود در ادامه مطلب

امیرحسین احمدی بازدید : 62 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی بسیار جذاب Fieldrunners 2 v1.2 به همراه دیتا


نسخه جدید سازگار با دیتا قبلی !

آماده دفاع از دنیا شوید ! ورژن دوم بهترین بازی Tower Defense هم اکنون برای گوشی ها و تبلت های اندروید عرضه شده است . برای سرزمینتان هزارتو بسازید و سلاح های قدرتمندتان را در آن قرار دهید  تا هیچکس نتواند از آن رد شود .

FieldRunners برگشته است . با سپاه جدید و سلاح های جدید این کره خاکی را به تصرف خود در آورید . در نسخه جدید این بازی می توانید از نیرو های هوایی نیز استفاده کنید . نسخه دوم بازی بیش از ۲۰ مرحله بسیار جذاب و همینطور ۲۰ سلاح قدرتمند دارد .

ویژگی های بیشتر بازی را می توانید خودتان پیدا کنید ! برای دانلود بازی و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید ! 

برای آموزش نصب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

دانلود بازی بسیار جذاب Fieldrunners 2 v1.2 به همراه دیتا۴٫۰ out of 5 based on 114 ratings 


دانلود در ادامه مطلب

امیرحسین احمدی بازدید : 22 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی سوارکار بزرگراه اندروید Highway Rider


دانلود آخرین نسخه + ورژن پول بی نهایت Highway Rider v1.6.1 Mod Unlimited Boosts : لذت بی حد مرز از یک رانندگی پر هیجان در دنیای موتور سواران بزرگراه .این بازی به شما این امکان را میدهد تا با انتخاب موتور هارلی خود به رقابت هی خیابانی و بزرگراه بپردازید و از این دنیای سرعت لذت ببرید.
ویژگی ها:

گرافیک عالی با گیم پلی روان
امکان ارتقا موتور خود
وجود دستاوردهای مختلف در بازی
بازی در مکان های جالیب و هیجان انگیز
مراحل و موانع چالش برانگیز
تازه های این نسخه:

وجود چندین دستاورد جدید
بهبود عملکرد بازی
رفع مشکلات نسخه قبلی
جاده های جدید تر


دانلود در ادامه مطلب 

امیرحسین احمدی بازدید : 27 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (1)

بازی خارق العاده وکتور در دو نسخه بی نهایت و اصلی به روز رسانی به آخرین نسخه - Vector


بازی اندروید وکتور Vector که بیشک جز. محبوب ترین بازی های اندروید است, بازی در دو نسخه مود شده و نسخه اصلی ( نسخه کامل Deluxe) به همراه تریلر و تصاویری از محیط بازی هم اکنون آماده دانلود می باشد, به جرات می توان گفت Vector برترین بازی است که از قوانین و حرکات پارکور پیروی میکند و 50 میلیون نصب فقط در مارکت گوگل داشته است.

الهام گرفته از ورزش پارکور که با رعایت تمام قوانین اصولی پارکور بازی ایجاد شده است با نام وکتور که توانسته است در مدت زمان کوتاهی توانسته است طرفداران بی شماری را به خود اختصاص دهد. داستان بازی هم ساده است شما باید از دست افرادی که قصد دارند شما بگیرند فرار کنید, اما این فرار به همین سادگی ها هم نیست هر حرکت شما برای فرار یک حرکت فوق العاده در پارکور است که علاوه بر زیبا بودن آن شما را هیجان زده خواهد.

قرار گرفتن آخرین نسخه کامل که امتیاز 4.3 از 5 را از آن خود کرده است, و تا 50 میلیون نصب در گوگل داشته است.

دانلود در ادامه مطلب

امیرحسین احمدی بازدید : 515 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی زیبای پول یا مرگ Money or Death - دانلود اندروید


بازی زیبای پول یا مرگ Money or Death - دانلود اندروید : یک گیم بسیار ساده و زیبا برای بردن پول یا دادن زندگیشما در این بازی باید از سرعت عمل زیادی برخوردار باشید و در مقابل وجود مار هایی سمی دست به ربودن پول ها بزنید این گیم با گرافیک معمولی وگیم پلی خوب بصورت رایگان برای اندروید عرضه شده است

دانلود در ادامه مطلب

امیرحسین احمدی بازدید : 35 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی اندروید شبیه ساز جراحی Surgeon Simulator


بازی اندروید شبیه ساز جراحی, Surgeon Simulator که 5.99 دلار قیمت آن است و هم اکنون می توانید نسخه کامل آن را به همراه دیتا از سایت یک موبایل دانلود نمایید, سبک و داستان بازی همانند ضرب و شتم رئیس است اما کمی متفاوت تر! شما نقش یک جراح را دارید مریض شما؟ یا بهتر است بگوییم قربانی شما باب نام دارد و باید مراقب بدشانس ترین بیمار دنیا باشید! حال باید باب را زیر تیغ جراحی ببرید و دیوانه وار ترین کار ها را برای نجات او انجام دهید و یا شکست با قبول کنید! میلیون ها کاربر در سرتاسر دنیا باب را جراحی (بهتر است بگوییم قصابی) می کنند شما نیز به آنها بپیوندید و عمل های جراحی ناموفق ا نظاره گر باشید و بیمارستان ها هیچ گاه تا این حد عالی نبوده اند.

بدشناس ترین بیمار دنیا زیر دستان شماست! یک بازی هیجان انگیز و زیبا


دانلود در ادامه مطلب

امیرحسین احمدی بازدید : 13 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)


دانلود Violett 1.0 - بهترین بازی ماجراجویی آندروید + دیتا (ویولت v1.0)

Violett یکی از بزرگترین و بهترین بازی های ماجراجویی با گرافیک خیره کننده ی اچ دی در پلی استوری برای سیستم عاملاندروید می باشد که چند ساعت قبل در پلی استوری برای فروش قرار داده شد! داستان بازی را از زبان طراح این گونه بیان می کنیم: “ویولت یک دختر نوجوان می باشد که توسط پدر و مادر خود برای زندگی در یک خانه قدیمی شبح وار به دور از دوستان و بیرون از زندگی شهری فرستاده میشود! او چگونه باید روزهای تکراری و خسته کننده را پشت سر بگذارد! یک روز که برروی تخت خواب خود نشسته بود ناگهان سوراخ موشی که در نزدیکی او بود نظرش را جلب کرد، چشمش به چندین جواهر بسیار زیبا می افتد و به سمت سوراخ موش می رود و جواهر را در دست می گیرد به صورت یک باره نوری بر بدن او می تابد و او را به دنیای شگفت انگیز می برد! او توسط ارواح به مکان و جهانی دیگر فرستاده شده که در آن تنها شوخ طبعی و موفقیت شماست که باعث می شود او به پدر و مادر خودش برسد!”
در این بازی شما باید با پشت سر گذاشتن موانع از طریق حل پازل هایی واقعا پیچیده، مبارزه با انواع موجودات مختلف از جمله ملکه ی عنکبوت بد و غیره سطح ها را به مرور زمان پشت سر بگذارید و یکی از بهترین و لذت بخش ترین بازی های اندرویدی را تجربه کنید! طراحی و گرافیک بازی از بازی های معروفی همچون آلیس در سرزمین عجایب، دالی و غیره الهام گرفته که بهترین بازی ماجراجویی را به خودش بچسباند!



دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین احمدی بازدید : 16 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی کودکانه خانه آبنباتی اندروید


اگر شما هم از طرفداران و دوست داران بازی های کودکانه هستید ما به شما دانلود بازی Candy’s Home 1.0 را پیشنهاد می کنیم. در بازی خانه آبنباتی شما مدیریت و کنترل یک خانه بزرگ آبنباتی را برعهده خواهید گرفت که البته هدایت تمام کار ها با هم یک سختی خاص را به بازی افزوده است. شما باید خانه را مرتب کنید، غذا تهیه کنید، هر وسایل را در مکان مناسبش قرار دهید، به باغ رسیدگی کنید، خانه را تمیز کنید و خیلی دیگر از کار ها که باید در هر خانه ای انجام داد. بازی Candy’s Home دارای شخصیت های متفاوت و متنوعی می باشد از جمله دختر کوچولو و حتی نقش های وحشتناکی مثل زامبی یا دیو، به هرحال این شخصیت های متنوع یک حس و حال جدید را به بازی بخشیده است.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین احمدی بازدید : 176 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی جت های جنگی برای اندروید


به هیجان اعتیاد دارید و به دانلود بازی های جنگی علاقه دارید، پس مطمئن باشید بازی Strike Fighters Attack برای شما ساخته شده است. در این بازی همانطور که از نامش پیداست شما باید هدایت و کنترل یک جت جنگنده را در دست بگیرید و در یک نبرد هوایی کامل شرکت کنید. هوپیماهای مختلفی در بازی وجود دارند که شما می توانید در ابتدای بازی هر کدام از آن ها را که می پسندید، انتخاب کنید. برای هدایت و کنترل هواپیما شما باید گوشی موبایل خود را تکان دهید تا هواپیما در مسیر مورد نظر شما حرکت کند، برای نابود کردن هواپیماهای دشمن نیز ابزارهای مختلف و متنوعی در اختیار شما قرار داده می شود از جمله گلوله های کالیبر بالا و همچنین موشک ها که وجود آن ها جذابیت زیادی به بازی Strike Fighters Attack داده است.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین احمدی بازدید : 19 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی برای اندروید فرار از معبد



بازی های ساده اندروید همیشه از محبوبیت فوق العاده زیادی برخوردار بوده اند اما باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که تمام بازی های موجود به این سبک نیز چندان موفق نبوده اند اما با اطمینان می توان گفت که بازی هیجان انگیز Temple Run: Oz 2.5.0 از این دسته بازی ها نیست. در این بازی شما در نقش یک مرد جوان ظاهر می شوید که از یک معبد تاریخی یک جسم باستانی را سرقت کرده است و حالا برای نجات جان خود از دست محافظان آن معبد قدیمی در تلاش است و قصد دارد با دویدن و پریدن هر چه بیشتر از آن ها دور شود. بازی در مکان های مختلفی مانند جنگل و جاده های کوهستانی و در شب و روز انجام می شود که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارا می باشند اما همه آن ها یک ویژگی دارند و آن هم مسیری است که به رنگ زرد مشخص شده است و شما حتما باید در آن مسیر حرکت کنید در غیر این صورت از مسیر خارج خواهید شد و جان خود را از دست خواهید داد.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین احمدی بازدید : 13 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی های 2014 اندروید بتمن



با شما هستیم در معرفی نسخه جدید بازی محبوب ” بتمن ” برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی !این بازی را برای اندروید دانلود کنید تا با مفهوم گرافیک اشنا شوید. اگر شما هم با سری فیلم های رویایی ” بتمن ” آشنایی داشته باشید ؛ پیش بینی می کنیم که انتظار یک بازی گرافیکی و نقش آفرینی را داشته باشید ! بله درست حدس زده اید ؛ دقیقاً همینطور است ! با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین احمدی بازدید : 8 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی فکری جدید



آیا شما هم به سری بازی های فکری علاقمند هستید؟این بازی را برای

آیا شما هم به سری بازی های فکری علاقمند هستید؟این بازی را برای اندروید دانلود کنید تا با لوله کشی ذهنی اشنا شوید! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم ضمن معرفی یک بازی جدید فکری ، ذهن شما را به چالش بکشیم ؛ بازی محبوب ودوست داشتنی لوله کشی که نسخه جدید آن به تازگی برای سیستم عامل آندروید عرض شده است طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

پیش نیاز : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین احمدی بازدید : 6 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار های به روز اندروید



دیگر نیازی به صرف هزینه های بسیار برای خریداری ماشین حساب های گران قیمت نیست ! کافی است این نرم افزار را برای اندروید دانلود کنید.با RealCalc Plus 1.7.4 تمامی قابلیت های یک ماشین حساب حرفه ای را در دستگاه آندرویدی خود خواهید داشت ! با ما در معرفی یکی از حرفه ای ترین اپلیکیشن های ماشین حساب در آندروید مارکت همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین احمدی بازدید : 9 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی زامبی ها



آیا شما هم به سری بازی های نابود سازی زامبی ها و موجودات ترسناک علاقمند هستید و می خواهید یکی از بهترین نسخه های بازی های زامبی را برای اندروید دانلود کنید؟ نابود سازی زامبی ها تا پیش از این بدین صورت لذت بخش نبوده است  Zombie Killer 1.6 همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین احمدی بازدید : 23 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی مزرعه دخترانه


آیا شما هم به سری بازی های مدیریتی علاقمند هستید؟بازی مدیریت مزرعه سرسبز از بهترین بازی های دخترانه پیشنهادی سایت ما است که جدیدترین نسخه آن را با گرافیک خیره 

کننده اماده ی دانلود برای اندروید کرده ایم. آیا دوست دارید اوقات فراغت خود را با انجام یک بازی مزرعه داری سپری کنید؟ پس با ما در معرفی نسخه سوم از سری بازی های مزرعه سرسبز همراه باشید

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین احمدی بازدید : 9 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار قرار دادن چهره روی بدن FACEinHOLE



آیا به دنبال نرم افزار جالب می گردید که صورت خود را بر روی بدن اشخاص دیگر بگذارید؟ما به شما دانلود نرم افزار FACEinHOLE را برای اندروید معرفی می کنیم.در گذشته زمانی که صحبت از قرار دادن چهره بر روی بدن اشخاص میشد ، نرم افزار فتوشاپ نرم افزار شماره ۱ بدین منظور به حساب می آمد ؛ اکنون با گسترش پلت فرم ها و سیستم عامل های دستگاه های قابل حمل نظیر iOS و آندروید ، دیگر نیازی به استفاده از ابزارهایی نظیر فتوشاپ نیست ، زیرا اپلیکیشن های مخصوص آنان در مارکت مربوطه قرار گرفته اند ؛ انجام فرآیند تغییر چهره با بدن اشخاص دیگر در فتوشاپ کاری سخت و زمان بر است ، به گونه ای که گاهاً تصویر نهایی چندان جالب به نظر نخواهد رسید ، در این مطلب از سایت نیو فور آندروید در خدمت شما کاربران عزیز هستیم تا یکی از معروف ترین و قدرتمندترین نرم افزارها را در این زمینه برای شما کاربران دستگاه های آندرویدی معرفی نمائیم. با ما در معرفی FACEinHOLE® v3.7.0 همراه بشیاد

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین احمدی بازدید : 10 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

Angry Gunmans1



آیا دوست دارید با دانلود یک بازی جدید برای تبلت و گوشی اندروید خود، حال و هوای دنیای بازی های در سبک شوتر را زنده کنید؟ پس بازی جدید Angry Gunmans 4.2 را از دست ندهید ! به سمت دشمنان تیراندازی کنید ، گروگان ها را نجات دهید ، از تمامی مهارت ها و خلاقیت های خود در تیراندازی استفاده کنید و مراحل مختلف را با استفاده از تکنیک های منحصر به فرد تیراندازی پیش ببرید.بازی تفنگدار عصبانی از گرافیک کارتونی جالبی بهره می برد.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین احمدی بازدید : 17 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی بن 10 برای اندروید



از تماشای کارتون های بن ۱۰  لذت می برید؟ دوست دارید حالا شما شخصیت او را در دست بگیرید و به جنگ با دشمنان خود بروید؟ بازی Ben 10 Cavern Run این امکان را به شما می دهد. در نسخه از بازی بن ۱۰ که دویدن در غار نام گرفته است، بیشتر داستان بازی در غار هایی انجام می شود که در بخش های مختلف آن راه های گریزی برای شما تهیه شده است. داستان بازی از آن جا آغاز می شود که دکتر انیمو از زندانی که در آن بود فرار کرده است و حالا در حال گسترش ارتشی قدرتمند برای نابودی شماست. در این ارتش موجودات زیادی وجود دارند از جمله مورچه های غول آُسا که هرکدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند اما همگی یک هدف نادرند و آن هم فقط و فقط نابودی شماست. در این نسخه از بازی بن ۱۰ مثل سایر نسخه ها شما می توانید شخصیت بن ۱۰ را تغییر دهید تا بازی را راحت تر به پایان برسانید اما برای انجام این کار شما باید قدرت UPS خود را تاجایی که می توانید افزایش دهید.

پیش نیاز: ۲٫۰ و بالاتر

دانلوذ در ادامه مطلب


امیرحسین احمدی بازدید : 164 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی رانندگی بدون محدودیت در شهر



پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Muscle Car Driver نام یک بازی در سبک رانندگی در خیابان های شهر است که با گرافیکی ایده آل و حجمی بسیار مناسب در اختیار شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی قرار می گیرد. گرافیک این بازی به نحوی است که به مانند آن با این حجم مناسب در مارکت آندروید نخواهید یافت ؛ فیزیک و استایل بازی و رانندگی و کنترل اتومبیل ها به گونه ای هستند که هیچگاه احساس خستگی نخواهید کرد و همیشه برای شما لذت بخش خواهد بود. بازی در یک خیابان دارای ترافیک آغاز می گردد و شهرستانی که خیابانی بی انتها را در پیش رویتان قرار می دهد ؛ یک سفر الهام بخش را در این شهرستان دوست داشتنی با چشم اندازی دیدنی از کوهستان ها طی کنید. این شهر دوست داشتنی دارای یک خیابان ۲۰ کیلومتری و مناسب برای رانندگی بدون محدودیت است ؛ اگر شما هم از دوست داران بازی های سبک رانندگی در آندروید هستید ، شما را به دانلود رایگان بازی Muscle Car Driver دعوت می نمائیم. در این بازی آزادی کامل رانندگی در اختیار شماست و هیچگونه محدودیتی برای حرکت و سفرهای شما در مسیرهای طولانی وجود ندارد. امیدواریم لذت ببرید.


دانلود در ادامه مطلب




امیرحسین احمدی بازدید : 12 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی دخترانه تهیه پف فیل برای اندروید Pop The Corn



کارتون لاک پشت های نینجا کارتون مورد علاقه ی کودکان نسل جدید است.این بار در خدمت شما هستیم با دانلود بازی لاک پشت های نینجا نسخه کامل برای اندروید با دیتا کم حجم.اگر به دنبال یک بازی ماجراجویانه و البته اکشن برای تلفن همراه اندرویدی خود می گردید بازی Mutant Rumble یا همان لاک پشت های نینجا را معرفی می نماییم. با استفاده از این بازی شما خواهید توانست که اوقات فراغت خود را به سادگی پر نمایید. در بازی لاک پشت های نینجا که بصورت رایگان عرضه شده است، شما باید با ظاهر شدن در نقش گروه مبارزی که همه آن ها لاک پشت های جهش یافته تشکیل می دهند به خیابان ها، فاضلاب ها و یا پشت بام های شهر نیویورک بروید و در این مکان ها با دشمان خود که افراد شرور و جنایتکار هستند به مبارزه بپردازید و به نوبت آن ها را از سر راه خود بردارید تا بالاخره بتوانید این شهر را به یک شهری ایده آل برای زندگی تبدیل نمایید.

پیش نیاز: اندروید ۲،۳ و بالاتر


دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین احمدی بازدید : 43 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی لاک پشت های نینجا اندروید


کارتون لاک پشت های نینجا کارتون مورد علاقه ی کودکان نسل جدید است.این بار در خدمت شما هستیم با دانلود بازی لاک پشت های نینجا نسخه کامل برای اندروید با دیتا کم حجم.اگر به دنبال یک بازی ماجراجویانه و البته اکشن برای تلفن همراه اندرویدی خود می گردید بازی Mutant Rumble یا همان لاک پشت های نینجا را معرفی می نماییم. با استفاده از این بازی شما خواهید توانست که اوقات فراغت خود را به سادگی پر نمایید. در بازی لاک پشت های نینجا که بصورت رایگان عرضه شده است، شما باید با ظاهر شدن در نقش گروه مبارزی که همه آن ها لاک پشت های جهش یافته تشکیل می دهند به خیابان ها، فاضلاب ها و یا پشت بام های شهر نیویورک بروید و در این مکان ها با دشمان خود که افراد شرور و جنایتکار هستند به مبارزه بپردازید و به نوبت آن ها را از سر راه خود بردارید تا بالاخره بتوانید این شهر را به یک شهری ایده آل برای زندگی تبدیل نمایید.

پیش نیاز: اندروید ۲،۳ و بالاتر

دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین احمدی بازدید : 11 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی های جذاب اندروید



 آیا می خواهید با دانلود بسیار جذاب و کارتونی برای اندروید سرگرمی واقعی را در اندروید خود تجربه کنید ؟بازی Despicable Me 1.5.0 را دانلود کنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم یکی از پر فروش ترین های آندروید مارکت در فصل زمستان را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندروید معرفی کنیم. بازی جذاب و پرطرفدار من نفرت انگیز ! برگرفته از انیمیشن دوست داشتنی Despicable Me !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین احمدی بازدید : 13 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی اندروید مرد عنکبوتی 2



از طرفداران فیلم ها مرد عنکبوتی هستید؟! پس بازی آن را هم تجربه کنید.با دانلود بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ گرافیک واقعی را تجربه کنید. در صورتی که به دنبال یک بازی اکشن و مهیج برای پر کردن اوقات فراغت خود می گردید ما به شما بازی زیبا و هیجان انگیز مرد عنکبوتی ۲ را پیشنهاد می کنیم در بازی The Amazing Spider-Man 2 که به تازگی توسط کمپانی مشهور بازی ساز گیم لافت ارائه شده است شما خواهید توانست لذت واقعی یک بازی اکشن را با استفاده از این بازی احساس نمایید. بازی The Amazing Spider-Man 2 بر اساس داستان فیلم مرد عنکبوتی ۲ که دارای طرفداران بیشماری در سرتاسر جهان می باشد ساخته شده است و همین امر می تواند جذابیت آن را برای شما بیش از پیش کند.

پیش نیاز: اندروید ۴ و بالاتر

دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین احمدی بازدید : 11 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (1)

بازی حکم برای اندروید



از علاقه مندان به بازی های کارتی هستید؟  ما به شما دانلود بازی حکم ایرانی را برای اندروید با نام  Hokm 1.3.3 به صورت رایگان را پیشنهاد می کنیم. همانطور که شما هم اطلاع دارید بازی حکم یکی از محبوب ترین بازی هایی است که می توان با کارت های بازی انجام داد. در این بازی چهار نفر، به دو گروه دو نفره تقسیم می شوند و افراد هر گروه در مقابل یکدیگر قرار می گیرند آنگاه گروهی برنده می شود که بتوانید در هفت دست بازی را پیروز شود. بازی حکم قواعد و قوانین خاصی دارد از جمله اینکه در ابتدای بازی باید حاکم مشخص شود و برای اینکار به هر فرد یک کارت داده می شود و اولین کسی که یک کارت “تک” دریافت کند به عنوان حاکم شناخته می شود اما در دور های بعدی بازی گروهی که پیروز شده اند حکم خواهند کرد، حاکم باید با دریافت اولین دسته از کارت ها حکم را مشخص کند، به ترتیب “تک”، “شاه”، “بی بی”، “سرباز” از کارت های دیگر سر هستند و بعد از آن ها به ترتیب ۹ تا ۲ قرار دارند، در تمام بازی کارت های حکم از سایر کارت ها امتیاز بیشتری دارند و اگر هم دو کارت حکم رو شوند گروهی پیروز است که ارزش حکم آن بیشتر از طرف مقابل باشد.امیدواریم این آموزش بازی حکم ایرانی کمکتان کرده باشد.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر


دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین احمدی بازدید : 26 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)




یکی از موفقیت های بزرگ اندروید گرافیک بالای بازی های ان است.بازی جاده های بد با گرافیک خیره کننده را برای اندروید دانلود کنید تا سبکی خاص از گرافیک تاریک را مشاهده کنید!اگر از بازدیدکنندگان ثابت و همیشگی وب سایت نیو فور آندروید باشید ، مطمئناً نسخه اولیه از این بازی جالب و دوست داشتنی را دانلود کرده اید ؛ موضوع و روند سری بازی های جاده های بد به گونه ای است که هر یک از کاربران آندروید را به دانلود کردن ترغیب می کند ، اکنون در خدمت شما کاربران گرامی هستیم با معرفی نسخه دوم ازاین بازی مهیج و دوست

داشتنی ؛ به نسخه دوم ماجراجوئی سری بازی های جاده های بد 2 خوش آمدید ، با ما همراه باشید 

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر


دانلود در ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات


    برگ گرافبرگ گراف

    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 246
  • بازدید کلی : 6,240