loading...
سایت ساردینک | تفریحی ، دانلود
امیرحسین کریمیان بازدید : 14 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)


دانلود بازی فکری پازل مانند ۱۰۰ Doors که در این بازی شما باید به هر درب ای که مرسید معمای آن را حل کنید و از داخل آن عبور کنید تا به درب دیگری برسید . به مرور و با عبور از درب های مختلف سختی بازی نیز بیشتر می شود . برای عبور از هر درب سر نخ هایی وجود دارد که شما را به باز نمودن آن کمک می کند این بازی فکری مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ به بالا می باشد


دانلود در ادامه مطلب

امیرحسین احمدی بازدید : 13 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)


دانلود Violett 1.0 - بهترین بازی ماجراجویی آندروید + دیتا (ویولت v1.0)

Violett یکی از بزرگترین و بهترین بازی های ماجراجویی با گرافیک خیره کننده ی اچ دی در پلی استوری برای سیستم عاملاندروید می باشد که چند ساعت قبل در پلی استوری برای فروش قرار داده شد! داستان بازی را از زبان طراح این گونه بیان می کنیم: “ویولت یک دختر نوجوان می باشد که توسط پدر و مادر خود برای زندگی در یک خانه قدیمی شبح وار به دور از دوستان و بیرون از زندگی شهری فرستاده میشود! او چگونه باید روزهای تکراری و خسته کننده را پشت سر بگذارد! یک روز که برروی تخت خواب خود نشسته بود ناگهان سوراخ موشی که در نزدیکی او بود نظرش را جلب کرد، چشمش به چندین جواهر بسیار زیبا می افتد و به سمت سوراخ موش می رود و جواهر را در دست می گیرد به صورت یک باره نوری بر بدن او می تابد و او را به دنیای شگفت انگیز می برد! او توسط ارواح به مکان و جهانی دیگر فرستاده شده که در آن تنها شوخ طبعی و موفقیت شماست که باعث می شود او به پدر و مادر خودش برسد!”
در این بازی شما باید با پشت سر گذاشتن موانع از طریق حل پازل هایی واقعا پیچیده، مبارزه با انواع موجودات مختلف از جمله ملکه ی عنکبوت بد و غیره سطح ها را به مرور زمان پشت سر بگذارید و یکی از بهترین و لذت بخش ترین بازی های اندرویدی را تجربه کنید! طراحی و گرافیک بازی از بازی های معروفی همچون آلیس در سرزمین عجایب، دالی و غیره الهام گرفته که بهترین بازی ماجراجویی را به خودش بچسباند!



دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین کریمیان بازدید : 13 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)




Pou 1.4.53 عنوان بازی محبوبی است که در عین سرگرم کننده بودن از حجم پایینی برخوردار می باشد. بازی پو ،یک بازی شبیه سازی مراقبت از حیوان خانگی می باشد که در آن شما دارای یک حیوان خانگی با مزه می باشید که باید مراقب آن باشید این حیوان خانگی شما Pou نام دارد که حیوانی بازیگوش،پرخور،پرانرژی و ترحم انگیز می باشد و همواره برای شما چالش انگیز می باشد.

در این بازی Pou گرسنه می شود شما باید به غذا بدهید،خود را کثیف می کند باید او را تمیز کنید، مریض می شود باید اورا درمان کنید.می توانید با او بازی کنید با او گل ها را آب بدهید و هر آنچه از یک حیوان خانگی هوشمند انتظار می رود. بازی پو بسیار سرگرم کننده می باشد به نحوی که پتانسیل آن را دارد که مخاطب را ساعت های متوالی مشغول او کند تا پول به دست آورد و به پو رسیدگی کند. بازی پو به طرفداران بازی های فانتزی پیشنهاد می شود.شما هم اکنون می توانید بازی Pou را به همراه نسخه هک شده با پول بی نهایت


دانلود در ادامه مطلب

امیرحسین کریمیان بازدید : 9 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)



خلاصه داستان: پس از شکست ماموریت « Operation Red Wings » در سال ۲۰۰۵ ، ۴ عضو نیروهای ویژه وظیفه پیدا می کنند تا در یک ماموریت خطرناک و حساس ، تروریست معروف طالبان به نام احمد شاهد را پیدا کرده و از بین ببرند...


موضوع: اکشن
سال تولید: 1392
محصول: آمریکا
کارگردان: Peter Berg
بازیگران:Mark Wahlberg ,Taylor Kitsch ,Emile Hirsch...


دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین احمدی بازدید : 16 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی کودکانه خانه آبنباتی اندروید


اگر شما هم از طرفداران و دوست داران بازی های کودکانه هستید ما به شما دانلود بازی Candy’s Home 1.0 را پیشنهاد می کنیم. در بازی خانه آبنباتی شما مدیریت و کنترل یک خانه بزرگ آبنباتی را برعهده خواهید گرفت که البته هدایت تمام کار ها با هم یک سختی خاص را به بازی افزوده است. شما باید خانه را مرتب کنید، غذا تهیه کنید، هر وسایل را در مکان مناسبش قرار دهید، به باغ رسیدگی کنید، خانه را تمیز کنید و خیلی دیگر از کار ها که باید در هر خانه ای انجام داد. بازی Candy’s Home دارای شخصیت های متفاوت و متنوعی می باشد از جمله دختر کوچولو و حتی نقش های وحشتناکی مثل زامبی یا دیو، به هرحال این شخصیت های متنوع یک حس و حال جدید را به بازی بخشیده است.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین احمدی بازدید : 176 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی جت های جنگی برای اندروید


به هیجان اعتیاد دارید و به دانلود بازی های جنگی علاقه دارید، پس مطمئن باشید بازی Strike Fighters Attack برای شما ساخته شده است. در این بازی همانطور که از نامش پیداست شما باید هدایت و کنترل یک جت جنگنده را در دست بگیرید و در یک نبرد هوایی کامل شرکت کنید. هوپیماهای مختلفی در بازی وجود دارند که شما می توانید در ابتدای بازی هر کدام از آن ها را که می پسندید، انتخاب کنید. برای هدایت و کنترل هواپیما شما باید گوشی موبایل خود را تکان دهید تا هواپیما در مسیر مورد نظر شما حرکت کند، برای نابود کردن هواپیماهای دشمن نیز ابزارهای مختلف و متنوعی در اختیار شما قرار داده می شود از جمله گلوله های کالیبر بالا و همچنین موشک ها که وجود آن ها جذابیت زیادی به بازی Strike Fighters Attack داده است.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین احمدی بازدید : 19 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی برای اندروید فرار از معبد



بازی های ساده اندروید همیشه از محبوبیت فوق العاده زیادی برخوردار بوده اند اما باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که تمام بازی های موجود به این سبک نیز چندان موفق نبوده اند اما با اطمینان می توان گفت که بازی هیجان انگیز Temple Run: Oz 2.5.0 از این دسته بازی ها نیست. در این بازی شما در نقش یک مرد جوان ظاهر می شوید که از یک معبد تاریخی یک جسم باستانی را سرقت کرده است و حالا برای نجات جان خود از دست محافظان آن معبد قدیمی در تلاش است و قصد دارد با دویدن و پریدن هر چه بیشتر از آن ها دور شود. بازی در مکان های مختلفی مانند جنگل و جاده های کوهستانی و در شب و روز انجام می شود که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارا می باشند اما همه آن ها یک ویژگی دارند و آن هم مسیری است که به رنگ زرد مشخص شده است و شما حتما باید در آن مسیر حرکت کنید در غیر این صورت از مسیر خارج خواهید شد و جان خود را از دست خواهید داد.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین احمدی بازدید : 13 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی های 2014 اندروید بتمن



با شما هستیم در معرفی نسخه جدید بازی محبوب ” بتمن ” برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی !این بازی را برای اندروید دانلود کنید تا با مفهوم گرافیک اشنا شوید. اگر شما هم با سری فیلم های رویایی ” بتمن ” آشنایی داشته باشید ؛ پیش بینی می کنیم که انتظار یک بازی گرافیکی و نقش آفرینی را داشته باشید ! بله درست حدس زده اید ؛ دقیقاً همینطور است ! با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین احمدی بازدید : 8 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی فکری جدید



آیا شما هم به سری بازی های فکری علاقمند هستید؟این بازی را برای

آیا شما هم به سری بازی های فکری علاقمند هستید؟این بازی را برای اندروید دانلود کنید تا با لوله کشی ذهنی اشنا شوید! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم ضمن معرفی یک بازی جدید فکری ، ذهن شما را به چالش بکشیم ؛ بازی محبوب ودوست داشتنی لوله کشی که نسخه جدید آن به تازگی برای سیستم عامل آندروید عرض شده است طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

پیش نیاز : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

دانلود در ادامه مطلب


امیرحسین احمدی بازدید : 6 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار های به روز اندروید



دیگر نیازی به صرف هزینه های بسیار برای خریداری ماشین حساب های گران قیمت نیست ! کافی است این نرم افزار را برای اندروید دانلود کنید.با RealCalc Plus 1.7.4 تمامی قابلیت های یک ماشین حساب حرفه ای را در دستگاه آندرویدی خود خواهید داشت ! با ما در معرفی یکی از حرفه ای ترین اپلیکیشن های ماشین حساب در آندروید مارکت همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

دانلود در ادامه مطلب


تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات


    برگ گرافبرگ گراف

    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 238
  • بازدید کلی : 6,232